business

English new paper

Please english new paper this error screen to 194. This article needs additional citations for verification.

In 2000, Metro International launched its free daily Metro newspaper in Toronto, eventually expanding with local editions across Canada. In Toronto, the Toronto Sun and Toronto Star scrambled to launch their own free dailies, Sun Media’s FYI Toronto and Torstar’s GTA Today. The Montreal paper was originally called “Metropolitan” and had a large lowercase “m” as its logo but became 24 Heures in 2005. Gatineau area—an English edition published in Ottawa, and a French edition published in Gatineau.

The Gatineau version stopped publishing on May 9, 2008. Pattison sold his share of the Vancouver edition in 2007. In fall 2009, 24 Hours and 24 Heures were given an extensive makeover. 24H is short-form for “24 Hours” in French, the name was applied to all editions. The paper’s colour scheme changed for the Montreal edition, from black and yellow to blue and orange, to match the other editions’ colours. Montreal métro network, replacing the Metro newspaper.

On November 27, 2017, the Toronto and Vancouver editions were acquired by Torstar during Torstar-Postmedia swap deal and were immediately shut down and merged into the Torstar owned Metro. The sale was part of a trade between Torstar and Postmedia, in which more than forty local newspapers changed ownership, with several closing. The alarm bells should go off:’ Postmedia, Torstar deal will see 36 community papers closed”. Your World Changes in 24 Hours – So Do We! Archived from the original on 2018-03-13.

Many of the assets listed above are only partially owned by Quebecor Inc. Refer to each individual article for detailed information. It was a newspaper of record in the Soviet Union from 1917 until the dissolution of the USSR in 1991. In the context of newspapers it is usually translated as “news” or “reports”. The newspaper began as the News of the Petrograd Soviet of Workers Deputies on 13 March  1917 in Petrograd. In August 1917, it took the title News of the Central Executive Committee of the Petrograd Soviet of Workers’ and Soldiers’ Deputies. By October 1917 it became News of the Central Executive Committee of the Soviets of Working and Military Deputies, and was eventually retitled News of the Soviets of People’s Deputies.

During the Soviet period, while Pravda served as the official mouthpiece of the Communist Party, Izvestia expressed the official views of the Soviet government as published by the Presidium of the Supreme Soviet of the USSR. Following the dissolution of the Soviet Union, Izvestia now describes itself as a “national” newspaper of Russia. The newspaper was owned by a vast holding company of Vladimir Potanin which had close ties with the government. In 2008, Gazprom Media sold Izvestia to National Media Group. Minneapolis, MN: East View Information Services. Attacks 2005: Europe and Central Asia. Wikimedia Commons has media related to Izvestia.

Indian Newspapers A list of Indian newspapers in English and links to the pages of non-English language newspapers in India. Indian newspapers by language Following are links to the pages of regional newspapers in India. It is one of the best selling English-language newspapers in India. Deccan Herald printed in Bangalore, Hubli, Mysore, Gulbarga, and Mangalore.

The newspaper owned by the ABP Pvt. Limited, and was founded in 1982. English-language broadsheet newspaper published in Mumbai, India. The newspaper owned by the Diligent Media Corporation.

The newspaper owned by the Deccan Chronicle Holdings Ltd. The newspaper published in English and Hindi. The newspaper printed in Tamil Nadu, Andhra Pradesh, Karnataka, Kerala, and Orissa. Main distribution area of the newspaper includes Ahmedabad, Bengaluru, Chennai, Chandigarh, Delhi, Kolkata, Mumbai, and Pune.